צילום עיצוב פנים בחיפה

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בדרישה לצילום עיצוב פנים בחיפה. אדריכלים ומעצבים מבינים כיום שבעולם הדיגיטלי, הם חייבים לייצג את עצמם בצורה הטובה ביותר באמצעות תמונות איכותיות של הפרויקטים שלהם. צילום עיצוב פנים בחיפה, נועד במיוחד עבור תושבי האזור המעוניינים למנף את בית העסק שלהם ולמצוא לקוחות חדשים. באמצעות קטלוג דיגיטלי מושקע של העבודות שלכם, תוכלו להציג אותם ללקוחות פוטנציאלים. צילום עיצוב פנים נועד גם עבור בעלי העסקים עצמם ועבור מעצבי ומעצבות פנים של דירות, וילות, בתים פרטיים ומשרדי הייטק שעוצבו על ידי אדריכלי פנים. במהלך העבודה שלי בצילום עיצוב פנים בחיפה, עבדתי עם משרדי הייטק רבים שרצו למשוך לקוחות והשקיעו כסף רב בעיצוב בית העסק. צילום עיצוב פנים של משרדים, חנויות ובתי עסק הפך לחלק מרכזי מתעודת הזהות האינטרנטית של כולנו. במהלך העבודה שלי צילמתי פיצריות ומלונות בוטיק, אולמות תצוגה עבור מכוניות ואת העיצוב המיוחד של בית בזק החדש בחולון. בעיר חיפה עבדתי בפרויקטים רבים המשקפים את האופי המיוחד של העיר. אחד הדברים החשובים ביותר בצילומי עיצוב פנים, הוא היחס בין הפנים לחוץ. בחיפה השוכנת למרגלות הר הכרמל לחופו של הים התיכון, יש הרבה מה להציע בנידון.

צילום עיצוב פנים בחיפה, הכנות ליום הצילומים

לפני יום הצילומים עצמו אני מבקר באזור ובודק את כל כיווני האור בהתאם לשעות היום. אני בודק עם הלקוח אלו דגשים הוא מעוניין להדגיש במבנה, והאם יש לו דרישות מיוחדות עבורי. לאחר מכן, אני בונה לוח זמנים מדויק עבור צילום של כל החדרים והחללים במבנה. התפקיד שלכם הוא להכין אותם בצורה הטובה ביותר עבור יום הצילומים. אתם צריכים לעשות סטיילינג לחללים לפני הצילומים בכדי שהכל יראה אורגני ומושקע. תמיד כדאי להוסיף שטיח, עציץ, פירות על שולחן או כל דבר המוסיף לסטיילינג. הקדישו לכך הרבה זמן ומחשבה, כי כל פרט חשוב עבור הצופה.

סטיילינג לפני יום הצילומים

בשונה מצילומים של אובייקטים בתנועה כגון אופנה או ספורט, צילומי אדריכלות ועיצוב פנים מתמקדים באובייקטים נייחים. מה שמאפשר לי כצלם לתכנן כל צילום בקפידה. בשביל להוציא את המיטב מן הצילומים יש חשיבות רבה לסידור החלל המצולם, הוספת אקססוריז ופריטים נוספים במידת הצורך. אחד הדברים שאני מדגיש בפני הלקוחות הוא סטיילינג לפני יום הצילומים. הלקוח צריך להכין את כל החללים והחדרים במבנה, בהתאם לאופן שבו הוא מעוניין להציג את הארכיטקטורה הפנימית. סטיילינג לחללים, כולל כל תוספת שנראית מתאימה עבורכם. אתם כמובן יכולים להתייעץ איתי לפני יום הצילומים ואני יכול להציע עבורכם אפשרויות שונות. אני תמיד ממליץ להוסיף פריטים נוספים כגון שטיח, עציצים וחפצי נוי ואמנות בהתאם למטרה הספציפית של הצילומים. באופן מיוחד עבור צילומי אדריכלות עבור מעצבי פנים וצילום דירות לדוגמא, נדרשת הקפדה על כל שלבי התכנון וההפקה לפני יום הצילומים. צריך לחשוב לעומק אילו רהיטים ברצונכם להזיז ואיך אתם מעוניינים לסדר את הפריטים השונים בחלל. בשביל להדגיש אלמנטים מסוימים באמצעות תאורה מתאימה, צריך לחשוב מהו המקום האידאלי עבור הפריטים שאתם מעוניינים להציג באופן מיוחד. אני עושה שימוש בתאורה טבעית בשילוב עם תאורה מלאכותית, בדרך הזאת זה מאפשר לי כצלם לשחק עם מרכיב האור ולהפיק את התמונה שאני מעוניין בה. בשביל לעשות זאת בצורה מושלמת, אתם צריכים להגיד לי מראש מה חשוב עבורכם ביותר בחלל המצולם ואת מה אתם מעוניינים במיוחד להדגיש. עבודת ההכנה שלי ושל הלקוח מאפשרת לי ביום הצילומים עצמו להתרכז בדבר החשוב ביותר, הצילומים עצמם. בשביל לא לאבד זמן יקר על הפקה, אני עובד ביחד אתכם בשביל לסדר את החלל בצורה המתאימה ביותר עבורכם. אני מבצע עבודת הכנה מקיפה ונותן לכם את כל המידע הנדרש בנוגע לארגון החלל. אני מביא איתי את הפן המקצועי ואת הניסיון רב השנים שלי בתחום, אתם תפקידכם לכוון אותי ולאפשר לי להבין בצורה מלאה את הצרכים הפרקטיים והאסתטיים שלכם מיום הצילומים.

צילום עיצוב פנים בחיפה, אמנות זוויות הצילום

אחד הדברים המשמעותיים ביותר עבורי הן זוויות הצילום. במסגרת צילומי עיצוב פנים אני מקפיד להשתמש בזוויות צילום שונות ומגוונות, חזיתיות ואלכסוניות ומגבהים שונים. אני מנסה לתפוס את החלל בשלמותו, אבל לא לוותר על הפרטים הקטנים של אדריכלות פנים. כל פריטי העיצוב הקטנים הם משמעותיים ביותר, בשביל להעביר לצופה את האופי של החלל המצולם. ההעדפה שלי היא לתמונות בהירות בעלות קווים ישרים וסימטריים. במידה ויש לכם העדפות שונות, אני אשמח אם נדבר על כך לפני סט הצילומים. בכל מקרה, במהלך הצילומים עצמם אני מראה ללקוחות את התמונות בזמן אמת, בשביל שהם יוכלו להתרשם ולאשר את התהליך. לאחר הצילומים אני עורך את הכל בצורה מלאה, באמצעות תוכנות העריכה המתקדמות ביותר עבור צילומי עיצוב פנים ואדריכלות.

דוגמאות של עיצוב פנים בצפון

להלן דוגמה של עיצוב פנים של ספא שיצא לי לצלם בצפון הארץ (בצפת). הספא עוצב ע"י מעצבת פנים והסיפור של איך בעל העסק בנה את הספא מאוד מעניין. הוא חפר מתחת לבית מתחת לקומת כניסה, היה שם איזה מעיין קורב והוא היה צריך להמציא פטנט שהקירות של הספא יהיו כאלה שלא יכניסו מים פנימה ולכן בנו לו לוחות ברזל מקופלות באליפסות שאתם רואים בתמונות. התכנון נבע כנראה גם בגלל האילוצים שהיו ב"מרתף" ובגלל החפירות של אדמה שעשה בעל העסק וגם מעצבת פנים השפיעה על העיצוב. הגוון הכחול והתכלת/מג'נטה (magenta) הוא דיי דומיננטי בספא הזה, ובעל העסק בחר את הגוונים האלה. כמו כן, ביום הצילום הוא הביא בלונים כי היה חשוב לו לייצר סוג של שמחה ואווירה מזמינה, כלומר חשיבה יותר עסקית מאשר מה שאולי הייתה עושה מעצבת פנים. הוא הביא מגשי פירות ובלונים בצורות שונות. כמובן שזה לא בדיוק אלמנט של עיצוב פנים, אבל זה כן מוסיף לאווירה. היו שם עציצים שנמצאים שם קבוע. נדנדות הוחלפו לכיסאות רגילים, אפשר לראות שינוי בחלק מהתמונות. סה"כ זה חלל גדול אחד, שחלק ממנו זה בריכה גדולה, ג'קוזי, חדר סאונה יבשה ורטובה וגם מקלחונים. להלן התמונות

כיבוד ליצירת אווירה

תנועה של מפל מים בחשיפה חצי ערוכה בלונים ליצירת אווירה. נעשו גם פריימים בלי הבלונים. חדר מדרגות ה"שוס" של המקום מקלחונים צילום בלי בלונים עם נדנדות מפל מים בתוך הבריכה   תפיסת רגע של מים זורמים חדר סאונה בספא חדר סאונה רטובה פינות ישיבה חשיפה ארוכה גורמת למים להיות "מטושטשים" משהו שמדגיש תנועה מבט מלמעלה על הספא זווית אלכסונית בה רואים כמעט את כל חללי הספא מבט מהבריכה פנימה לתוך הספא, זווית אחרת נעים להכיר, אני מקס דופלי 🙂 צלם פנים ואדריכלות בחיפה ובמקומות רבים נוספים בכל רחבי הארץ. אני עובד עם לקוחות עסקיים ופרטיים ועם מוסדות תרבות רבים. במהלך העבודה המשותפת, נעבור ביחד על כל הצילומים ונבחר את אלו מכם המתאימים ביותר עבור המטרה שהצבתם לעצמכם. אני עובד ביחד עם הלקוח עד להגעה לתוצאה הטובה ביותר עבורו. מחפשים צילום עיצוב פנים בחיפה? מעוניינים לקבוע פגישת היכרות? אני אשמח אם תרימו אלי טלפון או תכתבו לי מייל וניפגש בקרוב.