כך תדעו שהגעתם אל צלם אדריכלות מקצועי

מה מיוחד בצלם אדריכלות מקצועי?

בכל נישה של צילום צריך לעבוד עם איש מקצוע מתאים. ישנם צלמים שמתמחים בצילומי פורטרטים, היכולת שלהם להעביר את תווי הפנים במלואם ואת ההבעה הנדרשת, היא מלאכת אומנות בפני עצמה. ישנם צלמים שמתמחים בצילום מוצר, וישנו צלם אדריכלות מקצועי בעל יכולת מדויקת לתפוס את כל הניואנסים של המבנה המצולם. כך תדעו שהגעתם אל צלם אדריכלות מקצועי   צלם אדריכלות מקצועי משתמש בציוד טכני ייחודי עבור העבודה. לדוגמא, צילום מבנים אדריכלים דורש שימוש בעדשות מתאימות, עדשות רחבות זווית המתאימות עבור צילום מבנים. כמו כן, צילום אדריכלות דורש היכרות עם המבנה המצולם ועבודת שטח מתאימה. כצלם אני מגיע לשטח ובודק לעומק את כל הזוויות האידיאליות עבור הצילום, ואת האור הנדרש בשביל להציג את המבנה בצורה המחמיאה ביותר.

איך בוחרים צלם אדריכלות מקצועי עבור הפרויקט שלכם?

ישנם שלושה דברים עיקריים שצריך לבדוק לפני שבוחרים צלם מתאים עבור הפרויקט שלכם.
  • התמחות ספציפית בצילומי אדריכלות: ישנם צלמים שמצלמים כל דבר ללא תחום התמחות ספציפי, מאירועים ועד הפקות אופנה, מאומנות ועד צילומי פורטרטים. לעניות דעתי צלם מקצועי חייב לבחור תחומי התמחות ספציפיים הקשורים אחד לשני ומשלימים אחד את השני. בשביל להשיג את התוצאה המקסימלית, אתם צריכים לבחור צלם שנושם אדריכלות ויש לו זיקה הדוקה לתחום. עליכם לבחור צלם שאת מרבית הניסיון שלו הוא רכש במסגרת צילומי אדריכלות ויש לו תיק עבודות שמעיד על העניין.
  • סגנון וגישת צילום שאתם מתחברים אליה: בשביל לדעת אם אכן הגעתם אל צלם אדריכלות מקצועי מתאים עבורכם, הדבר העיקרי שאתם צריכים לעשות הוא לבדוק את תיק העבודות  של הצלם. באמצעותו תוכלו להבין ולהרגיש האם סגנון הצילום מתאים עבורכם.  אחד הדברים המשמעותיים ביותר, הוא הקשר הרגשי שנוצר ביניכם לבין הצילומים של הצלם הנבחר. עליכם לבטוח באינטואיציה שלכם ולבחור סגנון צילום שמייצג בצורה הטובה ביותר את האני מאמין האדריכלי שלכם. עליכם לדעת האם אתם מעדיפים צלם שמשתמש בעיקר בתאורה טבעית או אולי אתם מתחברים לסגנון צילום המשלב צילום HDR ושימוש בפלאש.
  • זמני עבודה מדויקת ועמידה בלוחות זמנים שנקבעו מראש: אחד הדברים החשובים ביותר עבורי כצלם, הוא לעמוד בכל לוחות הזמנים שנקבעו מראש עם הלקוח. אני מתאם יום צילומים עם הלקוחות ומגיע בזמן לכל פגישה ללא עיכובים מיותרים וללא דחייה של פגישות! אני מספק עבורכם לוחות זמנים מדויקים עבור הצילומים ועבור סיום העריכה. חלק מהשירות המקצועי שלי כולל שירותי עריכה מתקדמים עד להשגת התוצאה הרצויה ביותר עבור הלקוח.

האני מאמין שלי כצלם

צילום אדריכלות מצריך תקשורת בין אישית עם הצלם הנבחר. מדובר בפרויקט אישי ועליכם לבחור באדם שאתם מרגישים שיש לכם איתו שפה משותפת. במהלך העבודה שלי עם אדריכלים לאורך השנים, אני תמיד מקשיב לכל הערה ולכל תובנה שיש לאדריכל להציע בנוגע למלאכת הצילום. בסופו של דבר מדובר בפרויקט שלכם והדבר החשוב ביותר הוא שהעבודה תעשה לשביעות רצונכם המלאה.   אני מזמין אתכם להתרשם מהעבודות שלי ולהחליט בעצמכם האם אנחנו מתאימים לעבודה משותפת. במידה וכן, אשמח לשמוע על הפרויקט שלכם. במהלך העבודה על הפרויקט אני מגיע לאתר עצמו בשביל להתרשם מהמבנה, ולתעד את כל הרשמים הנדרשים לפני תחילת הצילומים. במהלך הסיור או לפניו אני נוהג לשוחח עם האדריכל על כל הפרטים הרלוונטיים עבורו בשביל העבודה, ועל הדגשים המיוחדים של המבנה שיש להציג אותם בצורה בולטת יותר מכל השאר.   לפרטים נוספים צרו איתי קשר עוד היום ואחזור אליכם בהקדם האפשרי.